Mandag, 27 april 2015 19:53

Plantronics lancerer Device-As-A-Service Flex

Hjælps os med at forbedre vores artikler, ved at bedømme dem.
Bedøm denne artikel
(0 bedømmelser)

Plantronics’ nyeste produkt er en abonnementsservice, der tilbyder en komplet og budgetvenlig headset-service til Cloud Service-udbydere

plantronics device as a service

Plantronics annoncerer Plantronics Device-as-a-Service Flex med 12, 24 eller 36 måneders programmer til Cloud Service-udbydere. Med denne nye service kan Plantronics nu tilbyde Cloud Service-udbydere at være one-stop shop med en komplet telekommunikations løsning på en enkel, månedlig betalingsmodel. Den nye løsning støtter Cloud Service-udbydernes abonnementsmodeller til små- og mellemstore virksomheder med en ny, konstant indtægtskilde kombineret med Plantronics’ høje kundeservice.

Med Plantronics Device-as-a-Service Flex bliver det nemmere for kunderne at få en komplet kommunikationsløsning i en budgetvenlig pakke fra én enkelt Cloud Service-udbyder. Programmet er fleksibelt og giver kunderne mulighed for at tilpasse kommunikationsløsningen i forhold til forandringer i virksomhedens størrelse og arbejdsgange.

“Hos Plantronics har vi fokus på at give kunderne det, de vil have. Det er præcis, hvad vores nye Plantronics Device-as-a-Service Flex-program gør. Vi kan tilbyde klare fordele med vores audioløsninger og ro i sindet med en unik og fleksibel servicemodel,” siger Philip Vanhoutte, Senior Vice President and Managing Director, Europe & Africa, Plantronics. “Vi vil fortsætte med at tilbyde innovative og effektive løsninger, så virksomheder kan arbejde smartere i stedet for hårdere.”

“I takt med at deres virksomheder vokser, vil kunderne have en enkel og fleksibel Unified Communications-løsning,” siger Morgan de Ruiter, Head of Strategic Partners Europe & Africa, Plantronics. “Det nye Device-as-a-Service Flex-program gør det nemt for kunderne og nemt for Cloud Service-udbyderne.”

I rapporten ‘Tech Go-to-Market: Selling Unified Communications in a Highly Disruptive Market’ fra juni 2014 skriver Tiffani Bova, Vice President hos Gartner: “At udvikle en effektiv salgs- og Go-to-Market-model i vores ekstremt konkurrenceprægede og hurtigt udviklende miljø er udfordrende, men nødvendig, hvis man vil have succes. Både etablerede og nye udbydere bliver nødt til at udvikle fleksible salgsprogrammer og arbejdsgange, som giver dem mulighed for at tilpasse sig det hurtigt skiftende marked.”

“Hos Exertis er vi glade for Plantronics’ nye program, som dækker behovet for fokuseret kundeservice i UCAAS-markedet, og vi glæder os meget til at lancere denne spændende løsning,” udtaler Phil Brown, Exertis B2B Director. “Som førende europæisk distributør og innovator er det kun naturligt for Exertis at inkludere Plantronics DaaS Flex i vores JEM leasing-modul, hvilket vil give vores forhandlere adgang til headsets og løsninger fra Plantronics på abonnement og som del af deres cloud-tilbud. Plantronics DAAS Flex er det perfekte match for os til at øge vores service over for kunderne.”

 Det nye Plantronics Device-as-a-Service Flex-program er tilgængeligt for små- og mellemstore virksomheder i Europa inkl. Tyskland, England, Irland, Benelux-landene, Danmark, Sverige, Spanien, Frankrig, Italien og Portugal. For mere information om Plantronics Device-as-a-Service Flex-programmet gå til www.plantronics.com/DaaS

 

Du kan følge os på Twitter, tilføje os til din cirkel på Google+ eller like vores Facebook-side, for at holde dig opdateret om alle de nyeste nyheder og anmeldelser.

Yderligere information

Læst 445 gange
Log ind for at skrive en kommentar.